Swiss Angels
Würden Sie gerne auf diese Nachricht reagieren? Erstellen Sie einen Account in wenigen Klicks oder loggen Sie sich ein, um fortzufahren.



 
StartseiteStartseite  GalerieGalerie  Neueste BilderNeueste Bilder  SuchenSuchen  Runehead-MitgliederlisteRunehead-Mitgliederliste  AnmeldenAnmelden  LoginLogin  

 

 Pinguinsuche

Nach unten 
3 verfasser
AutorNachricht
Lord Contomo
Königs-Schwarzdrache
Königs-Schwarzdrache
Lord Contomo


Männlich Anzahl der Beiträge : 299
Anmeldedatum : 21.12.10
Alter : 28
Ort : Luzern

Pinguinsuche Empty
BeitragThema: Pinguinsuche   Pinguinsuche I_icon_minitimeMi März 16, 2011 2:08 pm

Wann: 20:30, jedi woche
Wo: W147 Varrock, bi de nordöstleche schmiedi
Dringend mitnäh: Team-Umhang 46 (För d Wildnis!)

Pinguinsuche Runemapphp

Om alli Pingus erreiche z chönne bruchet ehr die Quests: Kalter Krieg, Ein Feenmärchen II, Ein Priester in Gefahr, Monddiplomatie, Die Trauernden I, Icthlarins Helferlein, Kajütenkoller, Den Myreque zu Hilfe, Der Königsmord, Rumhandeln, Pakt mit Scabaras, Jagd auf Roter Raktuber

Aber au wenn ehr ned alli hend, chönnt ehr ruhig cho!

Usrüstigs-empfehlig:


  • Teleport-Gegenstände (Amulett des Ruhms, Berserkerring oder schneller Zugriff auf Feenringe, Teleport-Runen, Goblindorf-Kugel, Ausgrabungshalskette, Banenen für den Affenatoll-Teleport, Ektoflasche, duell-ring)
  • Bi schlächte gwandtheits-stufe usduurtränk/ring des erforschers
  • e chli gäld för teppich, schiff etc
  • Grigri för de affenatoll!
  • ond de team-umhang 46 wie scho gseid (gets glaubs in edgeville, soscht han ech es paari, eifach froge)


Wenn wörds üch jetzt vo de ziit her passe? ech froge soscht no chli ome, aber so 14:00 fänd ech gued, was dänket ehr?


Zuletzt von Lord Contomo am Mi März 30, 2011 10:57 pm bearbeitet; insgesamt 2-mal bearbeitet
Nach oben Nach unten
https://swiss-angels.forumieren.com
Brennfleisch
Staubteufel
Staubteufel



Männlich Anzahl der Beiträge : 95
Anmeldedatum : 02.01.11
Alter : 27

Pinguinsuche Empty
BeitragThema: Re: Pinguinsuche   Pinguinsuche I_icon_minitimeMi März 16, 2011 2:51 pm

am 14 chan ich nöd und warsch vieli andere au nöd es gamet ebe nöd alli de ganzi tag-.-^^
Nach oben Nach unten
Lord Contomo
Königs-Schwarzdrache
Königs-Schwarzdrache
Lord Contomo


Männlich Anzahl der Beiträge : 299
Anmeldedatum : 21.12.10
Alter : 28
Ort : Luzern

Pinguinsuche Empty
BeitragThema: Re: Pinguinsuche   Pinguinsuche I_icon_minitimeMi März 16, 2011 3:27 pm

Brennfleisch schrieb:
am 14 chan ich nöd und warsch vieli andere au nöd es gamet ebe nöd alli de ganzi tag-.-^^
ech ha eifach am obe ned, das esch s problem. mer persönelch wärs am obe au besser, ech weiss eifach ned ob 20:30 ned z spot esch.
Nach oben Nach unten
https://swiss-angels.forumieren.com
Brennfleisch
Staubteufel
Staubteufel



Männlich Anzahl der Beiträge : 95
Anmeldedatum : 02.01.11
Alter : 27

Pinguinsuche Empty
BeitragThema: Re: Pinguinsuche   Pinguinsuche I_icon_minitimeMi März 16, 2011 3:37 pm

zspat das isch ja eig no rächt füre oder gasch am nüni is bettli? Very Happy
Nach oben Nach unten
Brennfleisch
Staubteufel
Staubteufel



Männlich Anzahl der Beiträge : 95
Anmeldedatum : 02.01.11
Alter : 27

Pinguinsuche Empty
BeitragThema: Re: Pinguinsuche   Pinguinsuche I_icon_minitimeMi März 16, 2011 3:37 pm

füre heisst früe^^
Nach oben Nach unten
Lord Contomo
Königs-Schwarzdrache
Königs-Schwarzdrache
Lord Contomo


Männlich Anzahl der Beiträge : 299
Anmeldedatum : 21.12.10
Alter : 28
Ort : Luzern

Pinguinsuche Empty
BeitragThema: Re: Pinguinsuche   Pinguinsuche I_icon_minitimeMi März 16, 2011 3:46 pm

nai, 10i-11i goh ech meistens onder de woche penne, aber es get dorchus lüt die ned bes kurz vorem penne goh game derfet... on ben ech eig emmer so bes 10i. es setztes mol uf die 8i 30.

Edit: wenn du öpis a dim bitrag bearbeite wötsch, den dröck "edit" obe rächts vomene bitrag..
Nach oben Nach unten
https://swiss-angels.forumieren.com
Brennfleisch
Staubteufel
Staubteufel



Männlich Anzahl der Beiträge : 95
Anmeldedatum : 02.01.11
Alter : 27

Pinguinsuche Empty
BeitragThema: Re: Pinguinsuche   Pinguinsuche I_icon_minitimeMi März 16, 2011 4:06 pm

ok^^
Nach oben Nach unten
Brennfleisch
Staubteufel
Staubteufel



Männlich Anzahl der Beiträge : 95
Anmeldedatum : 02.01.11
Alter : 27

Pinguinsuche Empty
BeitragThema: Re: Pinguinsuche   Pinguinsuche I_icon_minitimeMi März 16, 2011 10:46 pm

han gmeint isch event?
Nach oben Nach unten
Lord Contomo
Königs-Schwarzdrache
Königs-Schwarzdrache
Lord Contomo


Männlich Anzahl der Beiträge : 299
Anmeldedatum : 21.12.10
Alter : 28
Ort : Luzern

Pinguinsuche Empty
BeitragThema: Re: Pinguinsuche   Pinguinsuche I_icon_minitimeDo März 17, 2011 1:53 am

20:30 esch s event gsi. ech han 10min gwartet ond ben de gange well niemmerd meh cho esch... hend zwar velli interesse gha, aber sehr wahrschinlech z kurzfristig gsi. well ech ned uf die pingupönkt verzichte wott machi morn am obe sälber en rundi, ech schribs de em clan, vlt chonnt öper met
Nach oben Nach unten
https://swiss-angels.forumieren.com
Brennfleisch
Staubteufel
Staubteufel



Männlich Anzahl der Beiträge : 95
Anmeldedatum : 02.01.11
Alter : 27

Pinguinsuche Empty
BeitragThema: Re: Pinguinsuche   Pinguinsuche I_icon_minitimeDo März 17, 2011 1:34 pm

ich han dete gwartet aber egal^^
Nach oben Nach unten
Lord Contomo
Königs-Schwarzdrache
Königs-Schwarzdrache
Lord Contomo


Männlich Anzahl der Beiträge : 299
Anmeldedatum : 21.12.10
Alter : 28
Ort : Luzern

Pinguinsuche Empty
BeitragThema: Re: Pinguinsuche   Pinguinsuche I_icon_minitimeDo März 17, 2011 2:07 pm

du besch bes am 20vor 9i i de lobby gsi, chasch alli wo em cc gsi send froge, ech ha vom :25-:40 em cc werbig förs event gmacht, esch aber niemmerd cho
Nach oben Nach unten
https://swiss-angels.forumieren.com
ImNotPDiddy
Spektraler Versorger
Spektraler Versorger
ImNotPDiddy


Männlich Anzahl der Beiträge : 155
Anmeldedatum : 25.12.10
Alter : 27
Ort : Küssnacht

Pinguinsuche Empty
BeitragThema: Re: Pinguinsuche   Pinguinsuche I_icon_minitimeDo März 17, 2011 6:44 pm

eii soorryy meennnnn :////
han ja gseid ich chume ud so abr mam ish den grad hei cho ud biin "illegal" (=P) am pc gsiii ud hed sie i mussi off <.<'
soorryy echt
wenn am weeknd mal wilsh chumi sichr au, vorallem a dem weknd (18-20) shribsh eifach cc/page wirde sichr cho wens irgendwie gad Wink

ja, mir wär 8ii lieber
@brenn... nai ich gang am halb 9ii ned is bett abr wie conto sho gseid hed döfed ned all bis churz vorem penne game
drum chönti evtl. 8ii no irrichte

zu de wuest "vorussetziige"
bin ned unbedingt de queste ud ha die meiste woni "brüchti" ned chume abr trotzdem mal go luege Wink

Mfg
Nach oben Nach unten
http://imnotpdiddy.jimdo.com/
Brennfleisch
Staubteufel
Staubteufel



Männlich Anzahl der Beiträge : 95
Anmeldedatum : 02.01.11
Alter : 27

Pinguinsuche Empty
BeitragThema: Re: Pinguinsuche   Pinguinsuche I_icon_minitimeDo März 17, 2011 7:12 pm

ja wow dänn bin ich halt churz nachher cho will ich no ässe han müesse aber wänn ich säg ich chume und dänn lobby bin chum ich trotzdem^^
Nach oben Nach unten
Gesponserte Inhalte





Pinguinsuche Empty
BeitragThema: Re: Pinguinsuche   Pinguinsuche I_icon_minitime

Nach oben Nach unten
 
Pinguinsuche
Nach oben 
Seite 1 von 1

Befugnisse in diesem ForumSie können in diesem Forum nicht antworten
Swiss Angels :: Events :: Events :: Regelmässige Events-
Gehe zu: