Swiss Angels
Würden Sie gerne auf diese Nachricht reagieren? Erstellen Sie einen Account in wenigen Klicks oder loggen Sie sich ein, um fortzufahren.



 
StartseiteStartseite  GalerieGalerie  Neueste BilderNeueste Bilder  SuchenSuchen  Runehead-MitgliederlisteRunehead-Mitgliederliste  AnmeldenAnmelden  LoginLogin  

 

 Next Event?

Nach unten 
+2
Brennfleisch
ImNotPDiddy
6 verfasser
AutorNachricht
ImNotPDiddy
Spektraler Versorger
Spektraler Versorger
ImNotPDiddy


Männlich Anzahl der Beiträge : 155
Anmeldedatum : 25.12.10
Alter : 27
Ort : Küssnacht

Next Event? Empty
BeitragThema: Next Event?   Next Event? I_icon_minitimeDo Mai 26, 2011 9:01 pm

Haiiiii,

han letshmal nomal churz d'bestimige für i clann ine zcho dure glese ud gse (Home -> Bewerbungen -> Voraussetzungen)

"Eventpflicht (Pro Monat mindestens bei einem Event anwesend)"

das ish de monat relativ shwierig worde..
zellet die bestimige no? kümmeret sich eigentlich no öpr das euse clan eventaktiv ish?
das söll nöd en vorwurf odr so sie, nur en frag das ich weiss öb ich ah dene event no "muss"(bin natürli gern debi ;DD) teilneh!?
abr sones kbd/bandos event wer natürli sho wider mal sexy :>>>
au für sw/cw event weri begeisteret (:

Mfg eue nöd diddy
Nach oben Nach unten
http://imnotpdiddy.jimdo.com/
Brennfleisch
Staubteufel
Staubteufel



Männlich Anzahl der Beiträge : 95
Anmeldedatum : 02.01.11
Alter : 27

Next Event? Empty
BeitragThema: Re: Next Event?   Next Event? I_icon_minitimeDo Mai 26, 2011 10:36 pm

das han ich au mal welle fräge und han die wo für eventverantwortlich sind grfägt und als antwort über cho das er keis meh macht will niemert chunt.... und er darum kei luscht meh hät eis zmache oder so
Nach oben Nach unten
dark imqact
Schwarzdämon
Schwarzdämon
dark imqact


Männlich Anzahl der Beiträge : 175
Anmeldedatum : 25.12.10
Alter : 27
Ort : Zürch

Next Event? Empty
BeitragThema: Re: Next Event?   Next Event? I_icon_minitimeFr Mai 27, 2011 1:11 pm

Brennfleisch schrieb:
das han ich au mal welle fräge und han die wo für eventverantwortlich sind grfägt und als antwort über cho das er keis meh macht will niemert chunt.... und er darum kei luscht meh hät eis zmache oder so
also es isch nöd so das ich (de elu wahrschindlich au) kei lust hend, sondern kei idee für events han.. min favorit isch sc aber da bin ich wohl de einzig xD wär froh wenner mer paar vorschläg mached (vorallem wenns eu gaht!) Very Happy
Nach oben Nach unten
Lord Contomo
Königs-Schwarzdrache
Königs-Schwarzdrache
Lord Contomo


Männlich Anzahl der Beiträge : 299
Anmeldedatum : 21.12.10
Alter : 28
Ort : Luzern

Next Event? Empty
BeitragThema: Re: Next Event?   Next Event? I_icon_minitimeFr Mai 27, 2011 4:23 pm

i Cube schrieb:
Brennfleisch schrieb:
das han ich au mal welle fräge und han die wo für eventverantwortlich sind grfägt und als antwort über cho das er keis meh macht will niemert chunt.... und er darum kei luscht meh hät eis zmache oder so
also es isch nöd so das ich (de elu wahrschindlich au) kei lust hend, sondern kei idee für events han.. min favorit isch sc aber da bin ich wohl de einzig xD wär froh wenner mer paar vorschläg mached (vorallem wenns eu gaht!) Next Event? 364988687
lueg mal bi de abstimmige. die letschte events han ech ja organisiert gha ond dete send eigentlech emmer vell lüt cho, aber da ech ja atm end so aktiv ben kömmert sech halt neimmerd meh drum. de eluvitie esch öbrigens au nöme event-manager. mach doch efiach irgendöpis was allne gfallt, wie kbd etc

das met de eventpflicht gilt eig no emmer, es haltet sech eig au alli aktivi dra, get wenigi wo aktiv spielet ond nie zo events gönt.
Nach oben Nach unten
https://swiss-angels.forumieren.com
ImNotPDiddy
Spektraler Versorger
Spektraler Versorger
ImNotPDiddy


Männlich Anzahl der Beiträge : 155
Anmeldedatum : 25.12.10
Alter : 27
Ort : Küssnacht

Next Event? Empty
BeitragThema: Re: Next Event?   Next Event? I_icon_minitimeFr Mai 27, 2011 8:39 pm

i Cube schrieb:
Brennfleisch schrieb:
das han ich au mal welle fräge und han die wo für eventverantwortlich sind grfägt und als antwort über cho das er keis meh macht will niemert chunt.... und er darum kei luscht meh hät eis zmache oder so
also es isch nöd so das ich (de elu wahrschindlich au) kei lust hend, sondern kei idee für events han.. min favorit isch sc aber da bin ich wohl de einzig xD wär froh wenner mer paar vorschläg mached (vorallem wenns eu gaht!) Next Event? 364988687

Das Wekknd chönti so ziemlich rund um d'uhr (!!!!) mitmache (bis sunntig am 7 abig) hed huere bock uf kq, kbd odr sush es bossmonster odr soo :>
Nach oben Nach unten
http://imnotpdiddy.jimdo.com/
dark imqact
Schwarzdämon
Schwarzdämon
dark imqact


Männlich Anzahl der Beiträge : 175
Anmeldedatum : 25.12.10
Alter : 27
Ort : Zürch

Next Event? Empty
BeitragThema: Re: Next Event?   Next Event? I_icon_minitimeSa Mai 28, 2011 12:18 am

bin bis am sunntig abug im lager <.< (schisst mich huere ah ah mim geburtstag Razz) chöntet ja eifach mal spontan miteme chline team kbd gah Very Happy
Nach oben Nach unten
ImNotPDiddy
Spektraler Versorger
Spektraler Versorger
ImNotPDiddy


Männlich Anzahl der Beiträge : 155
Anmeldedatum : 25.12.10
Alter : 27
Ort : Küssnacht

Next Event? Empty
BeitragThema: Re: Next Event?   Next Event? I_icon_minitimeSa Mai 28, 2011 12:22 am

i Cube schrieb:
bin bis am sunntig abug im lager <.< (schisst mich huere ah ah mim geburtstag Razz) chöntet ja eifach mal spontan miteme chline team kbd gah Next Event? 364988687

k, ich luege mal ;D
Nach oben Nach unten
http://imnotpdiddy.jimdo.com/
Flo
Kakerlaken-Soldat
Kakerlaken-Soldat



Männlich Anzahl der Beiträge : 84
Anmeldedatum : 24.12.10

Next Event? Empty
BeitragThema: torso-BA(Barbarian assault)   Next Event? I_icon_minitimeDi Jun 14, 2011 10:24 pm


Heyho CCler- Ich han mal wider es Event welle vorschla: Barbarian Assault.
Git paar geili Belohnige, woner eu mit dem Minigame hole chönd(für die wos nöd wüssed) wi z.b dr Torso(Bestrafer-Körperschutz) oder Bestrafer-handschuhe(-7kg)..zimlech praktisch wenner mich fraget


Wär cool, wenn sich paar Lüt finde würded,

Greez,

Flo
Nach oben Nach unten
Brennfleisch
Staubteufel
Staubteufel



Männlich Anzahl der Beiträge : 95
Anmeldedatum : 02.01.11
Alter : 27

Next Event? Empty
BeitragThema: Re: Next Event?   Next Event? I_icon_minitimeDi Jun 14, 2011 11:23 pm

würdi scho mitmache
Nach oben Nach unten
ImNotPDiddy
Spektraler Versorger
Spektraler Versorger
ImNotPDiddy


Männlich Anzahl der Beiträge : 155
Anmeldedatum : 25.12.10
Alter : 27
Ort : Küssnacht

Next Event? Empty
BeitragThema: Re: Next Event?   Next Event? I_icon_minitimeMi Jun 15, 2011 1:17 pm

muss torsto au mal mache = wer au debi Wink
Nach oben Nach unten
http://imnotpdiddy.jimdo.com/
Flo
Kakerlaken-Soldat
Kakerlaken-Soldat



Männlich Anzahl der Beiträge : 84
Anmeldedatum : 24.12.10

Next Event? Empty
BeitragThema: Re: Next Event?   Next Event? I_icon_minitimeMi Jun 15, 2011 8:02 pm

guet denn brüchte mr no 2 Lüt, da kümmere ich mich drum....
hätt denkt me chönnts a dem Wuchenend wo chunt: 17./18./19 Juni mache

Was würd eu am beschte ga? Fritig, Samtschtig, Sunntig?...

greez Flow
Nach oben Nach unten
ImNotPDiddy
Spektraler Versorger
Spektraler Versorger
ImNotPDiddy


Männlich Anzahl der Beiträge : 155
Anmeldedatum : 25.12.10
Alter : 27
Ort : Küssnacht

Next Event? Empty
BeitragThema: Re: Next Event?   Next Event? I_icon_minitimeFr Jun 17, 2011 7:10 pm

Würdi bi mir au guet gah
da ich ke geld meh han musi ez eh torso mache ^^
Nach oben Nach unten
http://imnotpdiddy.jimdo.com/
wam399
Mutierter Blutveld
Mutierter Blutveld
wam399


Männlich Anzahl der Beiträge : 127
Anmeldedatum : 26.12.10
Alter : 27
Ort : Densbüren

Next Event? Empty
BeitragThema: Re: Next Event?   Next Event? I_icon_minitimeFr Jun 17, 2011 11:50 pm

be leider ned mem, aber i 2 mönet weder Very Happy

Mol en Frog:
Met welem Panzer chamer de torso vergliche? Besser wie Runit wahrschinlech, aber besser als Drache oder BArrow?
Nach oben Nach unten
Lord Contomo
Königs-Schwarzdrache
Königs-Schwarzdrache
Lord Contomo


Männlich Anzahl der Beiträge : 299
Anmeldedatum : 21.12.10
Alter : 28
Ort : Luzern

Next Event? Empty
BeitragThema: Re: Next Event?   Next Event? I_icon_minitimeSo Jun 19, 2011 9:50 pm

wam399 schrieb:
be leider ned mem, aber i 2 mönet weder Next Event? 364988687

Mol en Frog:
Met welem Panzer chamer de torso vergliche? Besser wie Runit wahrschinlech, aber besser als Drache oder BArrow?
torso het ned all zo gueti deff (besser als runit) s guete am torso esch, das er de best str bonus get em game, nor de bandos-plattepanzer esch no chli besser well er de glich str bonus+hohi deff hätt.
Nach oben Nach unten
https://swiss-angels.forumieren.com
Gesponserte Inhalte





Next Event? Empty
BeitragThema: Re: Next Event?   Next Event? I_icon_minitime

Nach oben Nach unten
 
Next Event?
Nach oben 
Seite 1 von 1
 Ähnliche Themen
-
» FoG Event!
» KBD EVENT
» Anmeldung fürs Event-Team
» Event-Punktesystem
» Spontanes KBD-Event

Befugnisse in diesem ForumSie können in diesem Forum nicht antworten
Swiss Angels :: Events :: Events-
Gehe zu: