Swiss Angels
Würden Sie gerne auf diese Nachricht reagieren? Erstellen Sie einen Account in wenigen Klicks oder loggen Sie sich ein, um fortzufahren.



 
StartseiteStartseite  GalerieGalerie  Neueste BilderNeueste Bilder  SuchenSuchen  Runehead-MitgliederlisteRunehead-Mitgliederliste  AnmeldenAnmelden  LoginLogin  

 

 FoG Event!

Nach unten 
3 verfasser
AutorNachricht
wam399
Mutierter Blutveld
Mutierter Blutveld
wam399


Männlich Anzahl der Beiträge : 127
Anmeldedatum : 26.12.10
Alter : 27
Ort : Densbüren

FoG Event!  Empty
BeitragThema: FoG Event!    FoG Event!  I_icon_minitimeMo März 07, 2011 10:23 pm

Hey der paar wenige wo das läse Mad
Euse Clan isch vorem uflöse, denk ich mol. NIEMER schribt me öppis im CC, im Forum oder macht sosch ergend öppis im Clan!!!

MAchemer doch mol weder es event, s letschte isch so funny gsi. Es get eifach en sehr schöni abwechslig, met Kollege (ich bezeichne jetzt mol alli clanmembers wonich kenne als 'Koleg' Laughing ) so zwöschem Trainiere 1 Stond abwechslig, Spass ha ond de Clan weder chli uffrösche.

Wenn das mer das mache isch mer egal - solangs Spass macht (ond ich debi ben ^^)

Mer bruche weder chli frösche wend. (neui Clanmembers wäre au sehr guet Razz)


Gruess
Wam
Nach oben Nach unten
Lord Contomo
Königs-Schwarzdrache
Königs-Schwarzdrache
Lord Contomo


Männlich Anzahl der Beiträge : 299
Anmeldedatum : 21.12.10
Alter : 28
Ort : Luzern

FoG Event!  Empty
BeitragThema: Re: FoG Event!    FoG Event!  I_icon_minitimeDi März 08, 2011 12:19 am

Ja wäri au derför, aber d event-manager send i de ferie sowie es paar member, esch halt e chli weniger los. de demon organisiert es bandos event ond ech luege grad met em glotz das es weder es fog event get.
s forum esch atm wörkelch sad..
Nach oben Nach unten
https://swiss-angels.forumieren.com
Brennfleisch
Staubteufel
Staubteufel



Männlich Anzahl der Beiträge : 95
Anmeldedatum : 02.01.11
Alter : 27

FoG Event!  Empty
BeitragThema: Re: FoG Event!    FoG Event!  I_icon_minitimeSa März 12, 2011 9:43 pm

ich bin jetzt wieder da^^
Nach oben Nach unten
Gesponserte Inhalte





FoG Event!  Empty
BeitragThema: Re: FoG Event!    FoG Event!  I_icon_minitime

Nach oben Nach unten
 
FoG Event!
Nach oben 
Seite 1 von 1
 Ähnliche Themen
-
» Next Event?
» KBD EVENT
» Spontanes KBD-Event
» KBD Event, bitte.
» BANDOS EVENT

Befugnisse in diesem ForumSie können in diesem Forum nicht antworten
Swiss Angels :: Events :: Events-
Gehe zu: